• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Czy nowe technologie mogą zmienić sposób, w jaki diagnozujemy choroby?

Dla stanowczej większości biznesmenów wyrazistym jest dzisiaj postulat maksymalnego dyspozycji Internetu do promowania firmy. Jeszcze przed dekadą młodzi ludzie wchodzący do korporacji mieli niejednokrotnie problem z mniemaniem wieloletnich pracobiorców firmy, żeby wyjść poza schematy i zainwestować w nowomodną witrynę internetową. Zamiast tego przez wiele lat dyrektorowie a nawet doradcy do spraw reklamy potencjał Internetu zauważali jedynie w zalewaniu najpopularniejszych stron w kraju oraz na świecie bannerami i otwartymi linkami do swojej witryny – sprawdź ANCHOR. Jednak osoby podejmujące decyzje o właśnie takim sposobie prowadzenia kampanii reklamowej konkretnej firmy popełniali oczywisty błąd, który do dziś przytrafia się wielu konsultantom do spraw strategii wizerunkowych – nie chodzi o statystyki internetowe oraz to, ile osób naprawdę obejrzy przygotowaną przez nas reklamę. Internet nie jest jak tv lub prasa medium jednokierunkowym, gdzie to co pozostało stworzone przez piarowców wreszcie zostaje najzwyczajniej w świecie dostarczone a zbadanie, jaka jest riposta ludzi na konkretną reklamę potrzebuje przeprowadzenia po emisji spotów.

1. Recenzje

2. Sprawdź stronę

3. Przeczytaj to

4. Sklep

5. Zobacz stronę

Categories: Zdrowie

Comments are closed.