10 darmowych “Social Media Analytics Tools”! CZ. 02

0
1544
  1. Quintly

Quintly jest scentralizowana społeczna analityka mediów rozwiązanie dla osób prywatnych i firm. Zapewnia funkcje, takie jak konkurencyjnej benchmarkingu, inteligentnego raportowania, niestandardowych kokpitów, ogólnych wskaźników, a bardziej dla prawie wszystkich największych portalach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Google+, LinkedIn, Instagram, a nawet blogi).

  1. WolframAlpha Facebook Zgłoś

WolframAlpha Facebook Zgłoś to społeczna analityka mediów narzędziem przez wyszukiwarki Wolfram Alpha. Zapewnia szeroki wachlarz ciekawych i przydatnych informacji demograficznych na swoim profilu na Facebooku.

  1. ViralWoot

ViralWoot jest inna usługa specjalnie skierowane Pinterest, dokłada więcej niż tylko śledzenie wyników. To pozwala zaplanować szpilki, promować szpilki, tworzenia alertów, zarządzać i rozwijać wiele kont, jak również uzyskanie nowych informacji poprzez analiz.

  1. Beevolve

Beevolve to potężny zestaw narzędzi do treści sprzedawców, menedżerów kultury, marketingu online i analityków. Oprócz wielu innych narzędzi można śledzić kursy wymiany społecznych, uzyskać raporty użytkowników, i wiele więcej.

  1. IconoSquare

IconoSquare jest jedynym narzędziem, Instagram. Co jest rzeczywiście bardzo cenne zważywszy na ogromny wzrost dzielenie sieci komórkowej zdjęcia nadal zobaczyć. Z IconoSquare można przeglądać zdjęcia i filmy, takie jak zdjęcia i filmy, pisać komentarze, wyszukiwanie, a otrzymasz wiedzę o swoich Instagram zwolenników. To także integruje się z HootSuite.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj