Przycisk call-to-action na Facebooku

0
1663

Facebook to świetne narzędzie w działalności komercyjnej. Dzięki profilowi firmy na FB marka/usługa/produkt lub inne zyskują bardzo wiele. Oprócz zwiększenia liczby klientów, zwiększa się przede wszystkim świadomość użytkowników o danej firmie. To również idealne miejsce, aby wytworzyć społeczność, w której odbywa się bezproblemowa komunikacja między firmą a klientem. I tak, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom Facebook daje kolejną możliwość swoim użytkownikom. Aby ułatwić komunikację Facebook wprowadził przycisk call-to-action na Cover Photo.

Call-to-action = szybszy sposób dotarcia do klienta

Dotychczas była możliwość dodania przycisków Kup, Zarezerwuj, Obejrzyj video do postów, jednak nie było tej możliwości bezpośrednio po wejściu na stronę. Obecnie Facebook udostępnił następujące przyciski:

  • Zarezerwuj teraz

  • Zadzwoń teraz

  • Skontaktuj się z nami
  • Wyślij wiadomość
  • Zagraj w grę
  • Kup teraz
  • Rejestracja
  • Zobacz film

Jak ustawić przycisk call-to-action?

Wystarczy kliknąć na fanpagu przycisk „Stwórz przycisk call-to-action”. Bezpośrednio po tym wybieramy przycisk z konkretną akcją spośród wymienionych powyżej. Do tego możemy również dodać, np. link do strony www, który po wybraniu przykładowo „Skontaktuj się z nami” będzie przechodził na stronę z linka. Po wyborze klikamy „Zapisz” i już możemy cieszyć się nowym przyciskiem na Cover Photo. Proste, prawda?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here