Dostałeś filtr? Nie proś się lepiej o drugi

0
1723

Całkiem niedawno na swoim blogu Google poinformowało o surowych karach za nielegalne praktyki. O co chodzi konkretnie? Celowe i notoryczne wprowadzanie wyszukiwarki w błąd będzie ostrzej traktowane. Poniżej tłumaczymy.

Wieści z centrali Googla wyglądają tak:

However, some sites violate the Webmaster Guidelines repeatedly after successfully going through the reconsideration process. For example, a webmaster who received a Manual Action notification based on an unnatural link to another site may nofollow the link, submit a reconsideration request, then, after successfully being reconsidered, delete the nofollow for the link.

Powyżej posłużono się przykładem nienaturalnych linków wychodzących. I tak, gdy dana strona zostanie ukarana, aby odwołać się dodaje do nich atrybut nofollow. Następnie po zdjęciu filtra usuwa go… Jeśli Google zauważy takie działanie, to… już nie będzie tak łatwo.

Na blogu czytamy dalej:

Such repeated violations may make a successful reconsideration process more difficult to achieve.

Tym samym widać, że jednak niestosowanie się do wskazówek dla webmasterów może być dla strony bardzo „pod górkę”. Od lat w środowisku SEO-wców toczą się na ten temat rozmowy, teraz wreszcie wiadomo na 100%, co jest prawdą. Pamiętajcie, o ile pierwszy filtr będzie łatwy do ogarnięcia, o tyle kolejne będzie już decydowanie cięższy. Jeśli po raz kolejny zdobędziecie się na łamanie regulaminu wyszukiwarki możecie się trochę zdziwić zachowaniem Googla.

A może już ktoś z Was, drodzy SEO-wcy miał taką sytuację i się z nią zmierzył?
Chętnie poznamy świeże historie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here